منتدى برامج كريزي

منتدى برامج كريزي

منتدى برامج كريزي-الاحترام هو اساس تعاملنا والانتماء شعارنا


    عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    شاطر

    SOMA
    vip

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 1307
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008
    نقاط : 157
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : وسام الابداع

    عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SOMA في 15.08.08 16:44

    عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    اول حاجة
    انت مثلا مسافرسفر طويل باتوبيس يعنى حوالى 8 او9 ساعات فى الطريق طبعا هيبقى الكل على اخرة
    ودى فرصتك يامعلم عشان تزهق فى خلق الله
    اول متروح تحجز وتخلص حجز روح بدرى اول واحد وحط شنطتك اول شنطة فى شنطة
    الاتوبيس دخلها جوة اوى عشان كل الى يجى يحط فوقها وتستخبى وانزل بدرى
    شوية قبل ما الاتوبيس يقف والناس تنزل
    انزل قلب فى الشنط وطلعها برة ووقعها وافردها فى الشارع وتوه الشنط فى بعض
    بحجة انك بتجيب شنطتك مهى اول شنطة من جوة هتلاقيها بعيد اوى هتلاقى كل
    الناس بتجرى فى الشارع تدور على شنطها

    تانى حاجة وانت بتحجز خلى كرسيك جمب الشباك
    ادخل انت الاول ومتقعدش فى الكرسى الى انت حاجزة لا اقعد فى الى جمبة طبعا
    الراجل الى جمبك فى الكرسى هايجى هيلاقى الكرسى الى جمب الشباك فاضى
    هايتبسط اوى هيدخل يقعد فية جرى خلية يقعد سيبة متكلموش
    سيبة ساعة واتنين لحد مايكيف على المكان ويسلام لو كان نام وفى عز نومة ازغدة فى قلبة وقولة دا مكانى ياعم
    هيزعق ويقول انا قعدت فية الاول طلع التذكرة وحطها فى عينة او انده للسواق او وقف الاتوبيس واعمل خناقة لحد ماتقعد مكانك

    تالت حاجة قعدت مكانك وظبطت نفسك ياعم طبعا الراجل الى جمبك دا مش طايق
    يبص فى خلقتك خليك مبتسم دايما ومبسوط فى وشة عشان يتغاظ اكتر واديلة رست
    شوية
    ادير على الى قدامك شوية افرد رجلك من تحت الكرسى وخبط فى رجلية كل شوية
    وان اكلم قولة اعملك اية رجلى طويلة ابقى احجزلك كرسيين ورا بعض ويسلام لو
    حاطط اكل تحت الكرسى اخبطة ووقعة فى الارض

    وكدة يبقى خلصت على الى قدامك ارجع للى جمبك تانى
    اول مينام ويريح نفسة صحية وقولة عدينى اروح الحمام لو سمحت هيقوم متغاظ طبعا وانت بتعدى حط ايدك على وشة
    دخلت الحمام وخلصت وانت خارج لاقيت واحد مستنى يدخل الحمام دى فرصتك يبقى فية ضحية تالتة
    قولة سورى نسيت حاجة وادخل تانى واقعد جوة ساعتين لحد مايولع فى نفسة برة طبعا مفيش غير حمام واحد
    واما تخرج لو لاقيتة لسة مستنى قولة على فكرة المية قطعة وسيبة وامشى

    كدة يبق انت كفرت كل الى فى الاتوبيس تقولى ياعم انت مزهقتش غير تلاتة هقولك لا
    بطريقة الشنط زهقت شوية وانت فى الحمام الراجل الى برة دة مش هيبطل يعطر الاتوبيس بروائحة المكمونة داخلة على ما سعادتك تخرج

    واتمنى ليكم رحلة خنيقة هههههههههههههههههههههه دى اول مرحلة فى الاتوبيس


    تانى حاجة فى الحياة العملية اللولبية الغربية

    ادخل اى محل جزم ويسلام لو كان فية زباين اقعد استنى لحد مازبون يقلع جزمتة عشان يقيس
    تقوم سادد منخيرك وتمسك بطنك وتقول اووووووووووووف وتعمل اكنك عايز ترجع
    وتقول لصاحب المحل ماترش معطر ياعم اية الريحة دى هتلاقى الراجل الى بيقيس
    الجزمة وشة بقى زى الطمطماية



    تالت حاجة

    ادخل محل ملابس وبردة يكون جوة زباين اقعد لحد ما واحد يقيس وهوا خارج
    اضحك وهقهق اوى ويسلام لو وقعت على الارض من الضحك وبصلة من فوق لتحت خلية
    يشك انة مسخرة هتلاقية عملها على روحه

    رابع حاجة

    ادخل اى محل واستنى اعمل اى حاجة لحد ما بنات يدخلوا طبعا صاحب المحل
    هيخلصلك الاول عشان انت جى الاول قولة لا خلص المزمزيل الاول هتقولك شكرا
    والراجل هيقوك اوك اول مايبدا معاها زعق اوى وقولة اية ياعم مش انا جى
    الاول ولا هيا كوسة ولا عشان بنت يعنى سبحان الله يجدعان نموت نفسينا يعنى
    عشان رجالة وسيبة وامشى قبل مايكلم ولا كلمة



    خامس حاجة

    شوف واحد ماشى فى الشارع وعدى من جمبة وامسك منخيرك وقول يخرب بيت الاكل فى الشارع وبصلة شوية بقرف وامشى فى حالك

    سادس حاجة

    شوف اى حمامات عامة رجالى و حريمي والبس نضارة شمس واعمل اعمى اعمى وادخل حمامات الستات
    هتلاقى صويت وضرب بس اعمل فيها عبدة العبيط



    سابع حاجة

    شوف شلة بنات ماشية فى الشارع وعدى وقول لصحبك ياااااه هوا لسة فية بنات بتحط جاز فى شعرهم

    ثامن حاجة

    وسخ جزمتك اوى اوى وادخل اى محل نضيف وسيراميك واقعد اجرى فية ودور على اى حاجة طبعا هيتحرجوا يكلموك بس هما اصلا ميتين من الغيظ

    تاسع حاجة

    اى حد يقلك السلام عليكم متردش علية وبصلة بقرف



    عاشر حاجة

    لو متغاظ من مشرف فى المنتدى
    عاملة كانة بنت يعنى ترد علية كانة بنت مثال شكرا
    ليكى
    انا بحيكى على الموضوع دة
    تحياتى ليكى
    وهوا يقولك انا ولد متعبروش بس لو اتنرفز ابقى خف لاحسن تتوقف
    والطريقة دى تمشى على المشرفات البنات بردة عملوهم كانهم رجالة



    اخر حاجة
    ياشباب دول عشر نصايح ليكو ياريت تقوموا بيهم بجد
    انا مش عايزة حد يبقى مش مخنوق وزهقان اعملوا اى حاجة تزهقوا الناس بيها
    يعنى لو حد لابس طقم جديد اوى ومبسوط بية وماشى يتغندر متسيبوش
    هات حتة طينة من على الارض او طوبة وافقعة فى ضهرة وسخلة هدومة اعمل اهبل
    واشتم فى اى حد وقول يخرب بيوت العيال الصغيرة دى يعنى التخنيق سهل جدا بس
    لو نخلص احنا بس


    يارب اكون رخمت عليكم بقدر المستطاع

    parasycology
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    انثى
    الابراج : الدلو
    عدد الرسائل : 71
    العمر : 27
    تاريخ التسجيل : 14/08/2008
    نقاط : 0
    السٌّمعَة : 0

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف parasycology في 16.08.08 1:19

    بجد موضوع وهمي تسلم ايدك يا استاذ على الموضوع اللي حضرتك كتبته
    (انا بعمل بالنصايح اهو)

    SOMA
    vip

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 1307
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008
    نقاط : 157
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SOMA في 16.08.08 4:20

    شكلها هتتقلب عليا انا

    م/اسلام
    رئيس المنتدى
    رئيس المنتدى

    ذكر
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 1835
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 29/08/2007
    نقاط : 1606
    السٌّمعَة : 84

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف م/اسلام في 16.08.08 4:53

    يسلام بجد موضوع هايل اوي


    شكرا يا محمد على الموضوع الجامد ده lol!







    دمعه تائبه : اخت على البالتوك تحكي قصتها مع الاسلام
    مؤثر جدا جدا
    http://www.megaupload.com/?d=9FY4J8YF



    SOMA
    vip

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 1307
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008
    نقاط : 157
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SOMA في 16.08.08 5:24

    ماشي يااسلام
    علي الرد
    وارجو منكي المذيد من الردود

    SARA
    مديرة قسم المرأه العربية
    مديرة   قسم المرأه العربية

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 936
    العمر : 25
    تاريخ التسجيل : 09/11/2007
    نقاط : 361
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : ملكه الازياء

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SARA في 16.08.08 13:49

    اللة عليكى بجد موضوع هايل اوى
    لكن الحمد للة لسة مجربتش ولا واحد
    لكن ممكن نجربة بعدين

    el azony
    نائب الرئيس
    نائب الرئيس

    ذكر
    الابراج : العذراء
    عدد الرسائل : 2409
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 14/09/2007
    نقاط : 2004
    السٌّمعَة : 12
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف el azony في 16.08.08 16:53

    بس مش واقعى قوى
    اللى عايز يتعلم الرخامة بجد بس الواقعية يقعد معايا شوية انا وواحد صاحبى اسمة احمد ابوزيد لسة مشترك فى المنتدى هيتعلم الرخامة بحزفيرها واسألول سمسم

    SARA
    مديرة قسم المرأه العربية
    مديرة   قسم المرأه العربية

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 936
    العمر : 25
    تاريخ التسجيل : 09/11/2007
    نقاط : 361
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : ملكه الازياء

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SARA في 17.08.08 9:35

    انت تبع المثل الى بيقول اسال مجرب ومتسالش خبير

    el azony
    نائب الرئيس
    نائب الرئيس

    ذكر
    الابراج : العذراء
    عدد الرسائل : 2409
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 14/09/2007
    نقاط : 2004
    السٌّمعَة : 12
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف el azony في 17.08.08 16:57

    ايوا سمسم عارف

    SARA
    مديرة قسم المرأه العربية
    مديرة   قسم المرأه العربية

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 936
    العمر : 25
    تاريخ التسجيل : 09/11/2007
    نقاط : 361
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : ملكه الازياء

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SARA في 21.08.08 3:07

    اية ياعم انت دة انا مالى بسمسم
    باين عليك متعلق باحمد دة اوى
    بس صورة حلو اوى عنة

    ابوتريكه
    عضو جديد
    عضو جديد

    ذكر
    الابراج : السرطان
    عدد الرسائل : 25
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 21/08/2008
    نقاط : 0
    السٌّمعَة : 0

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف ابوتريكه في 21.08.08 7:03

    التميز حلو برضه

    el azony
    نائب الرئيس
    نائب الرئيس

    ذكر
    الابراج : العذراء
    عدد الرسائل : 2409
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 14/09/2007
    نقاط : 2004
    السٌّمعَة : 12
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف el azony في 21.08.08 7:23

    اللى يقعد مع احمد دة ميبطلش الضحك من النهاردة لبكرة

    hema man
    عضو فعال
    عضو فعال

    ذكر
    الابراج : الميزان
    عدد الرسائل : 147
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 29/08/2008
    نقاط : 0
    السٌّمعَة : 0

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف hema man في 30.08.08 7:18

    دى احسن نصايح عرفتها فى حياتى
    بس للاسف متنفعش معايا
    انا ممكن اضرب الناس اسهل
    هههههههههههههههههههههههه

    SOMA
    vip

    انثى
    الابراج : الحمل
    عدد الرسائل : 1307
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008
    نقاط : 157
    السٌّمعَة : 3
    الاوسمه : وسام الابداع

    رد: عشر نصايح...عشان تبقي غتت و رخم درجة اولي

    مُساهمة من طرف SOMA في 30.08.08 7:59

    ضرب ايه والناس نايمين هو في حد دلوقتي بيتعامل في الضرب احنا في سنه 2008
    ممكن تقول دلوقتي كلمه تشل اللي قدامك
    وانا شايفه انك كدا

      الوقت/التاريخ الآن هو 28.09.16 6:14